Shovel Knight: Treasure Trove
Shovel Knight: Treasure Trove jest pełną i kompletną edycją Shovel Knighta — serii klasycznych przygodowych gier akcji, oferujących wspaniały system rozgrywki, wyraziste postacie i 8-bitową oprawę graficzną w stylu retro. Wciel się w Shovel Knighta, rycerza władającego mieczem Shovel Blade, i razem z nim skacz, biegaj i walcz, aby odzyskać swoją uprowadzoną wybrankę serca, a także pokonaj diabelskich rycerzy zakonu Order of No Quarter wraz z ich potężną przywódczynią — Enchantress. Ale to nie wszystko! W skład gry Shovel Knight: Treasure Trove wejdą także trzy dodatkowe kampanie, które same w sobie są pełnoprawnymi grami! Przejmij kontrolę nad Plague Knightem oraz Specter Knightem, a także, po późniejszej, darmowej aktualizacji, nad Specter Knightem, i razem z nimi wyrusz w przygody, które łącznie składają się na jedną epicką i angażującą sagę! Gwarantujemy ci godziny fascynującego kopania, a to za sprawą kampanii z pełnym trybem kooperacji, kompleksowym trybem wyzwań, trybem potyczek dla 4 graczy (dostępny już wkrótce!) oraz trybem zamiany ciał. Wszystko to w jednej grze — Shovel Knight: Treasure Trove. Wykaż się cnotami zakonu Kopaczy, zbieraj relikty, odnajduj skarby oraz odkryj, czym tak naprawdę jest sprawiedliwość łopaty! Zawiera: Shovel Knight: Shovel of Hope — Naostrz swoją bitewną łopatę, Shovel Blade, i za jej pomocą przekop się przez przygodę od której to wszystko się rozpoczęło! Skacz, walcz z przeciwnikami i odkrywaj skarby, a przede wszystkim pokonaj Order of No Quarter oraz ich diabelską przywódczynię — The Enchantress. Shovel Knight: Plague of Shadows— Przygotuj swoje eliksiry i, wcielając się w postać szalonego alchemika, Plague Knighta, rozpocznij przygodę, której celem jest stworzenie najlepszej na świecie trucizny! Twórz niecodzienne kombinacje za pomocą części bomb, odkrywaj nowe przedmioty, obszary i bossów, a także — czemu nie — zaangażuj się w skwierczący romans. Shovel Knight: Specter of Torment — Prequel do Shovel Knighta, w którym przyjdzie ci przyzwać swoją kosę! Wejdź do gry i, sterując Specter Knightem, śmigaj przez całkowicie odnowione poziomy, wspinając się po ścianach, opanowując nowy arsenał broni oraz siekając swoich wrogów na kawałeczki. Wejdź w skórę rozpruwacza, odkryj swoją mroczną przeszłości oraz zwerbuj Order of No Quarter! Shovel Knight: King Knight’s Campaign — (premiera w 2017 r.) Shovel Knight: Tryb Bitewny — (premiera w 2017 r.)