Dome Keeper Deluxe Edition
Odpieraj kolejne fale kosmicznych potworów w niepowtarzalnym połączeniu akcji w stylu roguelike i górnictwa. Wykorzystaj czas między kolejnymi atakami na poszukiwanie cennych zasobów i reliktów pod powierzchnią, po czym odstaw je z powrotem do swojej kopuły, by odblokować potężne ulepszenia i przydatne gadżety. Nieustępliwe potwory wkrótce jednak wrócą. Zaryzykujesz kopanie głębiej? A może wrócisz do bazy i przygotujesz się na nieuchronny atak? Wybór należy do ciebie, tylko podejmij go szybko! Edycja Deluxe gry Dome Keeper zawiera: Dome Keeper – Odpieraj kolejne fale kosmicznych potworów w wyjątkowym połączeniu akcji w stylu roguelike i górnictwa. Dome Keeper: Engineer Pack – zawiera dwa przedmioty kosmetyczne dla inżyniera: wzmocniony kombinezon oraz oswojoną czujną sowę. Dome Keeper: Assessor Gear Pack – zawiera dwa przedmioty kosmetyczne dla rzeczoznawcy: ezoteryczną pelerynę oraz oswojonego młodego smoka morskiego.