Knock on the Coffin Lid
W Knock on the Coffin Lid budzisz się w zimnej krypcie tysiąc mil od domu, bez wspomnień o tym, co się wydarzyło, za to w towarzystwie tajemniczego nieznajomego. Przywrócenie utraconych wspomnień będzie wymagało od Ciebie zbadania mrocznych sekretów własnej śmierci, zawarcia nieoczekiwanych sojuszy i starannego zaplanowania drogi, w którą wyruszysz. WRÓĆ DO DOMU Wyrusz w podróż przez trzy tajemnicze ziemie, aby wrócić do domu i rozwikłać sieć śmiertelnych intryg. Na swojej drodze spotkasz wielu nowych przyjaciół – a także tych, którzy tylko udają, że nimi są. ODMIEŃ OBLICZE ŚWIATA Zdecyduj, jak będzie wyglądał twój świat po wstąpieniu na pusty tron Północnej Bramy. Czy gobliny pozostaną niewolnikami, czy podporządkują sobie orków na Karmazynowym Stepie? Czy elfy zostaną zmiecione z powierzchni ziemi? Kto stanie się dominującą siłą w Północnej Bramie? ZETRZYJ WROGÓW W PYŁ Zbieraj potężne artefakty, buduj niepokonane talie kart i walcz z przywódcami frakcji, które próbują podważyć Twoją władzę. ROZWIKŁAJ TAJEMNICE BOHATERÓW Poznaj sekrety trzech głównych bohaterów i ich antagonistów. Odblokuj 12 oryginalnych podklas, aby jeszcze bardziej zagłębić się w rozgrywkę i ożywić swoje wrażenia z gry.