Knightica
Knightica pozwala pokierować wojskiem przez liczne wyzwania, by wyzwolić królestwa. Odkrywaj optymalne kombinacje, splataj potężne zaklęcia, walcz z groźnymi potworami i poprowadź swoją armię do zwycięstwa!