Dome Keeper - Engineer Gear Pack
Kup Dome Keeper: Engineer Pack, by odblokować wyjątkową skórkę dla swojej postaci, oswojonego zwierzaka do kopuły i dodatkową muzykę. Obdaruj nimi swojego inżyniera, by mógł drążyć w skale w stylowym kombinezonie i doborowym towarzystwie! Dome Keeper: Engineer Pack zawiera: Wzmacniany kombinezon – właściwy wybór, kiedy drążysz skałę w szkodliwym i niebezpiecznym środowisku. Czujną sowę – stoickiego oswojonego ptaka, który dotrzyma ci towarzystwa w bazie podczas długich zmian.