Everdream Valley - Farm & Family Pack
Wyhoduj, odkrywaj i twórz wspomnienia dzięki kompletnemu pakietowi Everdream Valley. Edycja Farm & Family Pack zawiera pełną podstawową grę i dodatek Family Time DLC, dodający nowe zadania fabularne, postacie, zabawne minigry i rozszerzone opcje dekorowania. Zbuduj swoją wymarzoną farmę w dzień, przeżyj magiczne przygody w nocy i pomóż całej rodzinie poczuć się w dolinie jak w domu. Everdream Valley Farmerska przygoda ze szczyptą magii. Graj sam lub w trybie współpracy do 4 graczy. Za dnia dbasz o gospodarstwo - hodujesz uprawy i zwierzęta, reperujesz i rozbudowujesz farmę. Nocą w swych magicznych snach wcielasz się w zwierzęcych mieszkańców farmy. Everdream Valley: Family Time DLC Family Time DLC to celebracja tego, co czyni Dolinę tak wyjątkową - więzi rodzinnych, kreatywności i przyjemnych chwil. Zanurz się w nowe historie, poznaj nowe postacie i pomóż rodzicom i dziadkom zamienić ich domy w dolinie w przytulne miejsce do życia. Oto, co zawiera dodatek: - Dom dziadków: Po odnowieniu domku na drzewie czeka na Ciebie kolejny, duży projekt! - Nowe zadania fabularne: wzruszające przygody i wyzwania. - Nowi bohaterowie niezależni - Mama i Tata: Twoi rodzice przybyli do Doliny - Nowe zwierzęta: W tym urocze króliki, kolorowe ptaki, owady i nowe gatunki kaczek. - Nowe rośliny i meble: Ponad 30 nowych opcji dekoracyjnych. - Nowe mini-gry: Pięć nowych aktywności. - Nowe możliwości sadzenia roślin: Możesz teraz umieszczać rośliny poza grządkami ogrodowymi, aby nadać im dekoracyjny charakter.