Everdream Valley: Family Time DLC
Family Time DLC to celebracja tego, co czyni Dolinę tak wyjątkową - więzi rodzinnych, kreatywności i przyjemnych chwil. Więcej historii, aktywności i rodzina, dzięki którym twoja farma stanie się miejscem które będzie domem dla ciebie i twoich bliskich. Co oferuje dodatek? - Dostęp do Domku dziadków: Po udekorowaniu domku na drzewie nadszedł czas na większy projekt. Babcia i dziadek pokochali to, co zrobiłeś w swojej kryjówce, a więc teraz czas, aby odnowić ich dom! - Nowe zadania fabularne: wzruszające przygody i wyzwania. - Nowi bohaterowie niezależni - Mama i Tata: Twoi rodzice przybyli do Doliny, a wraz z nimi wiele nowych przygód na farmie! - Nowe zwierzęta: Króliki, ptaki, owady i nowe gatunki kaczek. - Nowe rośliny i meble: 10 nowych rodzajów roślin (drzewa, warzywa, kwiaty, krzewy) i ponad 20 nowych mebli do dekoracji! - Nowe mini-gry: pięć nowych aktywności, w których możesz wziąć udział! - Nowe możliwości sadzenia roślin: Możesz teraz umieszczać rośliny poza grządkami ogrodowymi, aby nadać im dekoracyjny charakter. Gotowy na spędzanie czasu z rodziną i tworzenie nowych wspomnień? Dolina czeka na ciebie!