Oficjalna gra Motocrossowych Mistrzostw Świata powraca z mnóstwem nowych funkcji w serii! BIEŻĄCY SEZON Po raz pierwszy w historii serii możesz rzucić wyzwanie zawodnikom, motocyklom i zespołom MXGP oraz MX2 we wszystkich oficjalnych wyścigach sezonu 2019 na całym świecie. Weź udział w mistrzostwach MX2 oraz MXGP dzięki finansowaniu sponsora lub na kontrakcie w oficjalnym zespole. EDYTOR TORÓW Buduj wymarzone tory, korzystając z nowego edytora torów. Do wyboru masz przeróżne krajobrazy i warunki terenowe, a swoje dzieła możesz udostępniać społeczności graczy! PLAYGROUND Na terenie treningowym we francuskiej Prowansji możesz szlifować umiejętności, wybierać się na przejażdżki lub ścigać się na torach MX, SX i Enduro. Zdobądź wyjątkowe zestawy do modyfikacji, zaliczając specjalne testy, i przejdź na wyższy poziom rywalizacji w nowym trybie Waypoint! Utwórz trasę, rozmieszczając punkty kontrolne, wykręć rekordowy czas i udostępnij te dane online, aby zdobyć punkty i awansować w grze!