Run Sausage Run!: Gold Edition
Ciesz się krótkim życiem parówki, grając SOLO lub ze ZNAJOMYMI! (do 4 graczy) Gold Edition zawiera: - grę podstawową z 150 śmiertelnymi poziomami i smakowitymi dopalaczami - świeże paczki kiełbas z 6 nowymi skórkami! Wybierz swoją kiełbasę i biegnij, ile sił w nogach! Ten wyścig to dla hot doga marzenie – albo koszmar – zależnie od Twojej formy.