Crystal DynamicsAkcja i przygoda
W Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition poznasz ostatni rozdział opowieści o korzeniach Lary, podczas którego staje się ona prawdziwą odkrywczynią grobowców. Pakiet zawiera podstawową wersję gry, siedem grobowców wyzwań DLC, a także całą broń, stroje i umiejętności do pobrania. Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition to najlepszy sposób na poznanie momentów zwrotnych w życiu Lary.