Kong: Survivor Instinct
Nagły atak Tytanów wymusił zakrojoną na szeroką skalę ewakuację miasta. Nie wszystkim jednak udało się wydostać z zagrożonego obszaru. Wielu mieszkańców, zaskoczonych przez walczące ze sobą potwory, zostało uwięzionych w zgliszczach - wśród nich jest także twoja jedyna córka. Kong: Survivor Instinct to przygodowa gra akcji ukazana z perspektywy 2.5D, która łączy ze sobą realistyczne wyzwania zręcznościowe i, wymagającą walkę i eksplorację w stylu metroidvanii i spaja je w ekscytującą wyprawę, godną uniwersum Monsterverse. PRAWDZIWA PRZYGODA MONSTERVERSE Wykorzystuj technologię organizacji Monarch, pozwalającą wpłynąć na zachowanie Tytanów. Obróć ich niszczycielską siłę na własną korzyść podczas prób przedarcia się przez zdradziecki labirynt zrujnowanych budynków, toksycznych wyziewów i szalejących pożarów. Zbieraj zasoby, broń i narzędzia niezbędne do uporania się z wyzwaniami rzucanymi przez ciągle zmieniające się otoczenie. Uważaj na śmiertelne zagrożenie czyhające zarówno ze strony ludzi, jak i potworów. TWARZĄ W TWARZ Z KONGIEM Zachowaj zimną krew stając oko w oko z legendarnym i majestatycznym Kongiem. Staw czoła potężnemu Abaddonowi i innym, nowym jak i dobrze już znanym supergatunkom oraz Tytanom! Niezależnie od tego, czy eksplorujesz zniszczone budynki, czy walczysz z najemnikami, te ogromne monstra są w pobliżu i mogą wpłynąć na twoją rozgrywkę. Pamiętaj, że Tytany to śmiertelne zagrożenie, ale mogą okazać się pomocne. Jednak sam musisz wiedzieć jak na nie wpłynąć używając urządzenia ORCA Σ, prototypu inspirowanego technologią Monarchu. ALAN JONAH POWRACA Odkryj tajemnice kryjące się za oficjalną historią Monsterverse, rozgrywającą się niedługo po wydarzeniach filmu Godzilla vs. Kong. Stań do walki z Hienami, grupą najemników dowodzoną przez Alana Jonah. Ten niezwykle przebiegły, były przywódca ekoterrorystów - którego mogliśmy spotkać w Godzilla: Król potworów - powraca w Kong: Survivor Instinct wraz z nowym, diabolicznym planem. NA RATUNEK CÓRCE Wciel się w rolę Davida, doświadczonego przez życie, pracownika platformy wiertniczej. Zrób wszystko, by przedrzeć się przez zdewastowane miasto i odnaleźć zaginioną córkę Stacy. Uważaj! Przemierzając zniszczone dzielnice napotykasz ocalałych w kataklizmie mieszkańców kurczowo trzymających się ostatniej iskierki nadziei lub opłakujących, swoich bliskich. Oczami ojca desperacko pragnącego odnaleźć swoje dziecko, bohatersko przeciwstaw się terrorowi, jaki Tytany sprowadziły na miasto i jego mieszkańców.