REMATCH - PRO EDITION (Pre-order)
Zamów Rematch w Edycji Pro lub Elite już dziś i zajmij miejsce na murawie, gdzie akcja nigdy się nie kończy. Ekskluzywne dodatki przedsprzedażowe: – 72-godzinny wczesny dostęp: Ruszaj na boisko przed innymi, zarówno w Edycji Pro, jak i Elite. – Czapka „Zwolennik”: Aby podziękować za wsparcie i wiarę w nas od samego początku, kłaniamy się naszej społeczności, we wszystkich edycjach. Wejdź na boisko w Rematch Edycji Pro, którą stworzono z myślą o zaawansowanych graczach. Zawartość: – Bilet ulepszenia przepustki kapitańskiej – Wynieś swoją grę i nagrody na wyższy poziom krok po kroku. – Heraldyczne tło i tytuł gracza – Popisz się swoją tożsamością z epickim projektem, który pokazuje twoją wyjątkowość. - Heraldyczna koszulka – Klasyczna koszulka z heraldycznym motywem dla graczy, którzy chcą pokazać swoją siłę i ukształtować przeznaczenie w każdym meczu. - Heraldyczny wzór (dla strojów górnych i dolnych) – Ozdób swój strój idealnym epickim projektem, który naprawdę odtwarza twoją niepowtarzalną tożsamość. To coś idealnego dla graczy, którzy chcą, aby ich styl opowiadał ich historię. – Zestaw heraldycznej biżuterii – Wytworzony ze złożonej skóry, każdy element został zaprojektowany z myślą o błyszczeniu na boisku i poza nim.