REMATCH: Pre-Order Pack
Ekskluzywne dodatki przedsprzedażowe: – Czapka „Zwolennik”: Aby podziękować za wsparcie i wiarę w nas od samego początku, kłaniamy się naszej społeczności, we wszystkich edycjach.