REMATCH: Captain Pass Upgrade Ticket
Wynieś swój styl na nowy poziom z przepustką kapitańską Rematch. Na graczy czeka więcej wyzwań i nagród. *Specjalna waluta, którą można zbierać i wydawać na ulepszenie przepustki bezpłatnej do przepustki kapitańskiej. Zyskasz dostęp do poziomów nagród Premium w każdym przyszłym sezonie.