Way of the Hunter
To przeżycie łowieckie pozwoli ci odkryć i polować na dużych obszarach w Stanach Zjednoczonych i w Europie. Zobacz doskonale odwzorowane zwierzęta w ich pięknych naturalnych siedliskach. Posługuj się szczegółowo odtworzonymi i realistycznymi broniami. Way of the Hunter to wciągająca, złożona symulacja pozwalająca obcować z zachwycającą dziką przyrodą i naturalnie zachowującymi się zwierzętami. Obserwuj, jak złożone ekosystemy reagują na twoje działania. Dowiedz się, co to znaczy być prawdziwym myśliwym i wystaw na próbę swoje umiejętności. Staw czoła wyzwaniom etycznego myślistwa, opartym na kanwie ciekawej historii… albo po prostu do woli ciesz się bogatym środowiskiem gry.