Way of the Hunter - Free UTV
Dojazd samochodem na wybrany teren łowiecki może być trudny, a dotarcie tam na piechotę zajmie wieki. Nowy pojazd UTV może ci pomóc – potrafi pokonać strome wzniesienia i nierówności terenu, więc doskonale poradzi sobie na wzgórzach i rozległych bezdrożach doliny Nez Perce, Transylwanii i w innych miejscach. Ten darmowy pakiet zawartości zawiera pojazd terenowy UTV w trzech wariantach kolorystycznych.