Way of the Hunter: Map Pack 1
The Way of the Hunter – Map Pack 1 (uprzednio zwany Season Pass) zawiera dwa nowe DLC z regionami; każdy z nich obejmuje 64 kilometry kwadratowe, nową zwierzynę, fabułę i broń. Pierwszy region to Wybrzeże Aurora. Umożliwia eksplorację Alaski i oferuje całkiem nową historię, po ukończeniu której zdobędziesz dodatkową kuszę. Druga mapa to Równina Tikamoon. Wypraw się na nowe tereny w sercu Afryki. Ciesz się nieznaną wcześniej przygodą, poluj przy użyciu szerokiego asortymentu narzędzi – teraz również łuków – i spotkaj dzikie zwierzęta, takie jak bawoły, hieny, gnu, ratel miodożerny i oryks południowy.