TUNIC
Verken een land vol verloren legendes, oeroude krachten en woeste monsters in TUNIC, een isometrische actiegame over een kleine vos op een groot avontuur. Gestrand in een verwoest land en bewapend met enkel je nieuwsgierigheid, ga je de strijd aan met kolossale beesten, verzamel je vreemde en krachtige voorwerpen en ontrafel je lang verloren geheimen. WORD EEN LEGENDE Er doen verhalen de ronde dat ergens in dit land een grote schat verstopt ligt. Misschien ligt hij achter de gouden deur? Of ergens diep onder de aarde? Sommige sagen vertellen over een paleis hoog boven de wolken en over oeroude wezens met ongelofelijke krachten. Wat zul je vinden? HERSTEL EEN HEILIG BOEK Tijdens je tocht kun je de Handleiding van de game herstellen. Pagina voor pagina onthul je kaarten, tips, speciale technieken en de allergrootste geheimen. Als je ze allemaal vindt, gebeurt er misschien wel iets goeds... WEES MOEDIG, KLEINTJE! Stort je op gevarieerde, technische gevechten. Ontwijk, blokkeer, pareer en sla toe! Leer hoe je monsters in alle soorten en maten kunt overwinnen en ontdek handige nieuwe voorwerpen die je helpen tijdens je reis.