Tom Clancy’s Splinter Cell: Double Agent
SPEEL ALS DUBBELAGENT IN EEN ZICH VERTAKKENDE VERHAALLIJN Beleef de onophoudelijke spanning en schrijnende dilemma's van het leven als dubbelagent. Speel beide kanten tegen elkaar uit en maak kritieke keuzes tussen de tegengestelde doelen van de NSA en de terroristen. Jij beslist wie je steunt en wie je saboteert. Doe alles wat nodig is, bescherm je identiteit en win het vertrouwen van de terroristen. Jouw acties hebben rechtstreeks invloed op het verhaal en de gameplay en leiden tot totaal verschillende eindes. KENMERKEND SLUIPWERK, UPGRADEBARE UITRUSTING Geniet van het befaamde sluipwerk in Splinter Cell, nu verbeterd met prototypen van gadgets en wapens die je kunt upgraden, waaronder verbeterd nachtzicht, gebaseerd op jouw keuzes en geheime vaardigheden. EEN WERELD VAN INTERNATIONALE SPIONAGE Reis van Shanghai en Cozumel naar het centrum van Amerika, waar steden zoals New York en Los Angeles worden bedreigd door het vernietigingsplan van de terroristen. MEESLEPENDE OMGEVINGEN Voer missies uit onderwater te midden van schuivende ijsschotsen, in verblindende zandstormen en in omgevingen die met stof en rook zijn gevuld. Let op: online functies voor deze game worden niet meer ondersteund. De modi voor multiplayer en co-op functioneren niet meer.