TERMINATOR: RESISTANCE - COMPLETE EDITION
De toekomst staat nog niet vast... neem het lot in eigen handen met de Terminator: Resistance - Complete Edition! Dit complete pakket bundelt een verbeterde versie van Terminator: Resistance, de officieel gelicentieerde first-person shooter in het Terminator-universum, met de verhalende uitbreiding Annihilation Line over Kyle Reese en de Infiltrator Mode, waarin spelers de iconische Infiltrator-eenheid uit de T-800 series onder de knoppen krijgen.