Saint Kotar
In het verhaal van dit spannende, psychologische detectivespel moet je keuzes maken in de rollen van Benedek en Nikolay, twee gelovige mannen die hun vermiste familielid zoeken in het vrome oude stadje Sveti Kotar. Hier houdt een onbekende kracht de zwakkeren in zijn macht met duivelsaanbidding en hekserij. Er lijkt bewijs te zijn dat je vermiste familielid betrokken is bij de gruwelijke moorden en occulte praktijken, maar klopt dat wel? Of ben jij zelf soms ook schuldig aan de gebeurtenissen? Deze versie van Saint Kotar bevat nu The Void-update en The Ritual DLC.