Perfect Party Bundle
34 Sports Games - World Edition "34 Sports Games - World Edition" is het ultieme spel dat 34 verschillende sporten samenbrengt in één spel! Daag je familie of vrienden uit en moge de beste speler winnen! Arcade Game Zone Arcade Game Zone bevat 40 minigames, waaronder 30 getrouwe replica's van klassiekers uit legendarische arcadekasten. Maar dat is nog niet alles; we hebben ook 10 iconische spellen toegevoegd, zoals darts, voetbal, biljart, bowlen en nog veel meer spellen die je vaak in gerenommeerde arcadehallen over de hele wereld vindt.