Overcooked! + Overcooked! 2
Maak je klaar voor een dubbele portie coöperatief koken nu Overcooked! en Overcooked! 2 samenkomen in chaotische harmonie Overcooked! Speel in je eentje of met tot wel vier spelers in chaotische, klassieke co-op-avonturen en spannende uitdagingen. Je moet allerlei verschillende gerechten bereiden en goed samenwerken om het ultieme, effectieve team te worden! Overcooked! 2 brengt een nieuwe portie chaotische kookactie! Keer terug naar het Uienrijk en stel je team van koks samen in klassieke lokale of online multiplayer voor maximaal vier spelers. Hou je schort maar vast... het is tijd om de wereld te redden (alweer!) Snij, bak en bedien je weg door een reeks onconventionele keukens. Speel met meer dan 20 koks door 75 levels in beide spellen! Omvat het basisspel van zowel Overcooked! als Overcooked! 2.