Overcooked
Overcooked is een chaotisch en gezellig kookspel voor één tot vier spelers. Jij en je team van koks moeten allerlei heerlijke gerechten bereiden, koken en serveren voordat de heetgebakerde klanten boos vertrekken. Slijp je messen en haal je schort uit de kast! Werken in deze keuken is zeker geen eitje, dus laat je niet van de kook brengen! Het Uienrijk is in gevaar en alleen perfect koken kan nu nog redding brengen! In Overcooked moeten spelers in allerlei wrede en vreemde keukens aan de slag om chef-kok te worden en zo een eeuwenoud, eetbaar kwaad uit te roeien dat het land teistert. Speel in je eentje of met tot wel vier spelers in chaotische, klassieke co-op-avonturen en spannende uitdagingen. Je moet allerlei verschillende gerechten bereiden en goed samenwerken om het meest effectieve, ultieme team te worden! Belangrijkste kenmerken: Een culinair avontuur - Het Uienrijk is een rijke wereld vol wrede en vreemde keukens om te veroveren. Ga mee op een episch kookavontuur en word meester van steeds moeilijker wordende keukens, waarin samenwerking en coördinatie zwaar op de proef worden gesteld. In elk level moeten jij en je team een nieuwe uitdaging zien te voltooien. Glij rond op een piratenschip, beweeg tussen scheurende trucks door, kook op een ijsschots of serveer je gerechten in de diepten van een helse onderwereld... Elk level is een vuurproef voor zelfs de dapperste koks. Eenvoudige besturing/grote uitdagingen - Overcooked is gemakkelijk te leren, maar goed kunnen communiceren en coördineren als je in de (aardappel)puree zit... dat is alleen voor een goed geolied team van superkoks weggelegd! Verschillende manieren om te spelen- Of je nu kiest voor een gefrituurd co-op-avontuur of er liever in je eentje wat van bakt: gedurende het spel ontdek je nieuwe levels, nieuwe kokspersonages en zelfs spannende uitdagingen waarin teams van twee elkaar hun vet geven in de keuken. Kun jij de hitte verdragen? Zet dan je koksmuts maar op en stap de keuken in!