Fall Guys
Je bent uitgenodigd om te duiken en ontwijken op weg naar de overwinning in het pantheon van de klunzen. Beginner of pro? Alleen of met vrienden? Fall Guys evolueert steeds verder en zorgt voor enorm veel pret en plezier. Ben jij liever het brein achter de chaos? Bouw je eigen hindernisbaan om te delen met vrienden of de hele community. Maak je eigen hindernisbaan: Fall Guys Creative is een level-editor waarmee je duivelse, zelfgemaakte rondes kunt creëren en delen met de hele community. Competitief en coöperatief: Wissel tussen competitieve free-for-alls en coöperatieve uitdagingen, of ga met maximaal 3 vrienden de uitdaging van de Blunderdome aan! Ranked Knockout: Doe mee met Ranked Knockout om je vaardigheden te bewijzen, badges te verdienen en een supersterrenstatus te verdienen. Ontgrendel unieke cosmetische beloningen en laat zien wie de allerbeste is in de Blunderdome! Spelen met vrienden: Fall Guys ondersteunt cross-play, cross-platform groepen en cross-voortgang via je Epic Games-account. Super aanpasbaar: kies uit een groot aantal kleuren, patronen, outfits en naamplaatjes. Geniet van overwinningen met extravagante vreugdedansjes en deel je flair met emotes! Getoonde items moeten mogelijk apart worden gekocht in de in-game winkel en zijn afhankelijk van beschikbaarheid. Bevat in-game aankopen.