Nippon Marathon
San! Ni! Ichi! Hajime!!! Rek je spieren en loop de ultieme marathon van Japan in een krankzinnig groepsracespel! Werp tonnen, wees Shiba Inu te snel af en duik aan de kant voor fietsen, terwijl je fruit naar je tegenstanders gooit en over wankele planken boven watervallen sprint in een onwerkelijke marathon door heel Japan! Gekte voor vier spelers, meedoen en stoppen op elk moment! Solo spelen is mogelijk, maar grijp tot vier controllers en geniet van de ultieme dwaasheid van de meest fantastische marathon uit de gamingwereld. Pauze nodig om ananassap van je onesie af te vegen? Een willekeurige voorbijganger die op de bank mee wil spelen? Wat de reden ook is, spring erin en eruit voor een ultieme groepsbelevenis! Ervaar verrassingen bij de vleet in een race door heel Japan! Doorkruis het land Nippon met een reeks creatieve levels door drukke stadsstraten, smalle oude straten, bedrijvige markten, bergtoptempels en zelfs bovenop een hogesnelheidstrein! Je weet nooit wat er gaat gebeuren in Nippon Marathon. Misschien vind je tijd voor wat gokkastplezier tussendoor? Misschien vliegt een verslaggever met jetpack op je af om je te interviewen op het raceparcours? Alles is mogelijk… Een uitgebreide verhaalmodus met een bizarre cast van personages! Klim op in rang van beginner tot marathonmeester. Ervaar de verhalen van kreeftenman J DARWIN, narwal-liefhebber Elizabeth Nishibori, oude oom matroos Zenbei 'XEN BAE' en wannabe datingbureaueigenaar Snuguru Maestro, terwijl je de schimmige geheimen onthult van de onzichtbare krachten achter de Nippon Marathon. Kun jij de terugkerende tienvoudige kampioen Handsome Hazuki en zijn trawanten verslaan? Relax met enkele groepsspellen! Sommigen houden van vogels spotten. Sommigen houden van een rustige rit op een zondagmiddag. Sommigen houden ervan zich een winkelwagen te werpen en keihard tegen bowlingkegels te knallen! Stel je winkelwagen op, neem een aanloop, huiver terwijl je op willekeurige gevaren afraast en bid dat je niet op de spoedeisende hulp eindigt. Beheers je de Kalkoen bij het bowlen? Ga dan de uitdaging van het L.O.B.S.T.E.R.-parcours aan! Een hachelijk smal, willekeurig gegenereerd aanvalsparcours. Zwaaiende hamers, pneumatische bokshandschoenen en razende footballspelers spannen samen om je in het water te meppen!