Super Engine GT Turbo SPEC
Scheur over het circuit in old-school arcadestijl, klim in de ranglijsten en verdien nieuwe wagens! Maak je klaar voor razendsnelle race-actie terwijl je de motorsportrangen beklimt in pure arcade-stijl! Bij Super Engine GT Turbo SPEC draait alles om snelheid en het uiterste uit je rijskills halen. Kies uit Novice-, Junior-, Senior- of Pro-series, selecteer één van 8 unieke circuits en verschillende racewagens, en scheur dan van achteraan het veld naar een plek op het podium! Gepresenteerd in cel-shaded 3D-stijl, combineert Super Engine GT Turbo SPEC old-school inspiraties met moderne visuele flair om een frisse en oneindig herspeelbare kijk op het racegenre te bieden. Naarmate je evenementen voltooit, speel je nieuwe tracks en wagens vrij en wordt het steeds spannender met snellere rivalen en complexere parcoursen.