SUPER BOMBERMAN COLLECTION
De populaire party-vechtserie 'SUPER BOMBERMAN' is nu verkrijgbaar als collectie met in totaal 7 titels met 12 versies uit JP, EUR en de VS. Dit omvat ook de langverwachte vertaalde versies van de nooit verschenen SUPER BOMBERMAN 4 en 5! Inclusief een Boss Rush-modus, waarin je zo snel mogelijk de bazen uit elke titel moet verslaan, hulpfuncties, bibliotheken en meer! [Inbegrepen titels] ① SUPER BOMBERMAN [Japanese versie / Amerikaanse versie / Europese versie] Mr. Karat, de kwaadaardige en machtsbeluste tiran, en wetenschapper Dr. Mukk! Versla hun robotleger en dwarsboom hun plannen! ② SUPER BOMBERMAN 2 [Japanse versie / Amerikaanse versie / Europese versie] Bomberman is gevangen door het meedogenloze Bomber Quintet, dat plotseling is opgedoken. Om de vrede op aarde en zijn eigen lot te beschermen, moet hij ze verslaan! ③ SUPER BOMBERMAN 3 [Japanse versie / Europese versie] De kwaadaardige Professor Bugler heeft de vijf meedogenloze Dastardly Bombers, die ooit door Bomberman zijn verslagen, weer tot leven gewekt. Hij begint aan zijn snode plannen om het heelal te veroveren. ④ SUPER BOMBERMAN 4 [Japanse versie (Engelse vertaalde versie beschikbaar)] Bomberman wordt door de vier Bomber Kings naar verschillende tijdperken gestuurd. Wat is hun doel? En wie is die mysterieuze figuur die in de schaduwen rondhangt? ⑤ SUPER BOMBERMAN 5 [Japanse versie (Engelse vertaalde versie beschikbaar)] 'Terrorin' is een mysterieuze man die zichzelf de keizer van de wereld noemt. Hij heeft acht 'Vicious Bombers' uit de gevangenis bevrijd en gebruikt hen als leger voor zijn inval. ⑥ Bomberman [Japanse versie] Het gedenkwaardige werk dat het fundament vormde voor de serie. Versla alle 50 levels! ⑦ Bomberman II [Japanse versie] Het vervolg op Bomberman. Hierin werd de versus-modus geïntroduceerd. [Hulpfuncties, handige opties en nieuwe modi] 'Boss Rush' Een uitdagende modus waarin je achter elkaar strijdt tegen de bazen uit elke game in een race tegen de klok! 'Op elk moment opslaan/laden' Sla je spel op elk moment tijdens het spelen op of laad een vorig spel 'Terugspoelfunctie' Een handige functie waarmee je op elk moment kunt terugspoelen om het opnieuw te proberen 'Schermfilters' Pas de resolutie aan of gebruik schermfilters om met je favoriete visuele instellingen te spelen 'BOMB Radio' Luister naar de originele soundtracks van elke titel. Je kunt ook je eigen afspeellijsten maken 'Galerij' Blader door tekeningen en materiaal uit de ontwikkeling van de game. In totaal meer dan 200 items!