Double Dragon Herleef
De Double Dragon-serie heeft het belt-scroll actiegenre gedefinieerd sinds het in 1987 in de arcades verscheen. Nu keert het terug als Double Dragon Revive, dankzij de gepassioneerde steun van retro game fans door de jaren heen! Vernieuwde, stijlvolle karaktergraphics! Zie je favorieten uit het gouden tijdperk van de arcades opnieuw gecreëerd in moderne 3D-graphics. Krachtige vijanden uit hun verleden keren terug om het op te nemen tegen de Lee-broers. De ultieme belt-scroll actie-ervaring! De speler beweegt horizontaal over het scherm om vijanden neer te halen in dit geliefde genre. Ervaar dezelfde eenvoudige en intuïtieve gameplay, met bedieningselementen en balans verfijnd voor het moderne tijdperk. De zorgvuldig samengestelde ervaring, begeleid door personeel met ervaring in Arc System Works vechtspeltitels, maakt het gemakkelijk voor nieuwe spelers om zich meteen onder te dompelen. Spannende, strategische actie! Het gevecht vereist aanpassing en variatie, meer dan alleen maar knoppen indrukken. Duik in de strategie door de patronen van vijanden te leren en de meest effectieve aanvalstijdstippen te vinden. Pak wapens op die door de stages verspreid liggen en maak optimaal gebruik van de gebiedsgrappen om het overwicht in de strijd te behalen!