Mortal Kombat: Legacy Kollection
Stap de arena in en kies je vechter! Mortal Kombat: Legacy Kollection bevat alle grote spellen uit de begintijd van Mortal Kombat. Beleef het legendarische begin opnieuw met de iconische originele speelhalklassiekers, én een samengestelde collectie van de meest geliefde thuisversies en zeldzame uitgaven die de fans ook graag speelden. Een echte hommage aan de revolutionaire nalatenschap van de franchise. Het interactieve documentaireformat van Digital Eclipse laat zien hoe Mortal Kombat veranderde hoe mensen toen tegen videogames aankeken. Ze gebruikten gedigitaliseerde mensen als spelersprites in een over-de-top vechtspel, en dit spel maakte spelers enthousiast, shockeerde critici en legde de basis voor een franchise die het meer dan 30 jaar goed zou doen. In deze Legacy Kollection hoor je de verhalen van het oorspronkelijke ontwikkelteam dat bestond uit Ed Boon, John Tobias, John Vogel en Dan Forden, en krijg je exclusieve interviews, zeldzame concept art, vintage marketingmaterialen en videobeelden uit het archief. In Mortal Kombat: Legacy Kollection kun je ook de geschiedenis verkennen van Mortal Kombat. Je ziet een tijdlijn van de verhaallijn van de oorspronkelijke serie en je krijgt veel informatie over de personages met verhalen, geheimen en een inkijkje in hoe de personages werden bedacht. Kenmerken - Meerdere iconische edities: beleef de legendarische oorsprong van Mortal Kombat met de iconische speelhalklassiekers, maar ook de meest geliefde thuisversies en zeldzame uitgaven die de fans ook graag speelden. - Online spel: begeef je in online gevechten die zijn verbeterd door rollback netcode, een code die is ontwikkeld om de precisie van elke aanval te handhaven, ook met spelers op grote afstand. - Geen geheimen meer: druk op een knop en je kunt meteen alle geheime personages ontgrendelen, de instellingen wijzigen en de ontwikkelmenu's vinden zodat je het spel op jouw manier kunt spelen. - Interactieve documentaire: veel inhoud die de geschiedenis van de franchise vertelt, met exclusieve nieuwe interviews met de oorspronkelijke MK-ontwikkelaars Ed Boon, John Tobias, Dan Forden, John Vogel en nog veel meer. - Het volledige verhaal: gedetailleerde personageverhalen en tijdlijnen volgen het epische verhaal van Earthrealm, Outworld en Edenia in het tijdperk van de speelhal.