Max Payne
Max Payne is een man die niets te verliezen heeft in de gewelddadige, koude, stadse nacht. Een op de vlucht geslagen undercover-agent die er wordt ingeluisd voor moord en die nu door de politie en de maffia gezocht wordt. Max is een man met zijn rug tegen de muur, hij vecht een strijd uit die hij niet eens hoopt te kunnen winnen. Bereid je voor op een nieuw soort diepe actiegame. Bereid je voor op pijn… Max Payne is een meedogenloos spel dat draait om het verhaal van een man op de rand van het leven, die vecht voor zijn gelijk terwijl hij plots en doorgedraaide gangsters ontmanteld in de grimmige onderwereld van New York tijdens de zwaarste sneeuwstorm van de eeuw.