Mafia III: Definitive Edition
Bevat de basisgame. Alle DLC is gratis verkrijgbaar als afzonderlijke download. Deel drie van het Mafia-misdaadepos, gesitueerd in New Bordeaux in 1968. Na Vietnam weet Lincoln Clay het zeker: je familie is niet bij wie je geboren wordt, maar voor wie je sterft. Wanneer zijn surrogaatfamilie, de black mob, wordt verraden en uitgeroeid door de Italiaanse maffia, bouwt Lincoln een nieuwe familie op om wraak te nemen op de verantwoordelijken. *NEW BORDEAUX, EEN RE-INTERPRETATIE VAN NEW ORLEANS: Een grote open wereld die bestuurd wordt door de maffia, met het authentieke uiterlijk en geluiden van het tijdperk. *DODELIJKE ANTIHELD: Speel als Lincoln Clay, een wees en Vietnam-veteraan die zijn surrogaatfamilie wil wreken. *NEEM WRAAK OP JOUW MANIER: Kies je eigen speelstijl: brute kracht, knallende geweren of tactisch sluipwerk. Maak de Italiaanse maffia met de grond gelijk. *EEN NIEUWE FAMILIE OP DE RESTANTEN VAN DE OUDE: Bouw een nieuw misdaadimperium op je eigen manier op. Bepaal zelf welke handlangers je beloont, en welke je verraadt... Als je Mafia III: Definitive Edition bezit, ontgrendel je Lincolns legerjas en auto in de Definitive Editions van Mafia en Mafia II.