007 First Light - Standard Edition
Kruip in de huid van James Bond als een jonge, vindingrijke en soms roekeloze rekruut in het MI6-trainingsprogramma, en ontdek het oorsprongsverhaal van de populairste spion ter wereld. Na een heldendaad krijgt de jonge marinier James Bond de kans om aan het vernieuwde 00-programma deel te nemen. Maar wanneer een missie om een losgeslagen agent te stoppen een fiasco wordt, moet hij z'n krachten bundelen met zijn mentor Greenway om een grote samenzwering te onthullen en een dreigende staatsgreep te stoppen. WORD 007 Ontdek een compleet nieuw James Bond-oorsprongsverhaal en de gebeurtenissen die ertoe leiden dat een dappere jonge held de beste MI6-agent wordt. EEN SPANNEND SPIONAGE-AVONTUUR Voer missies uit op adembenemende locaties, bestuur iconische voertuigen en duik in een levensecht avontuur waarin je een rebelse agent achtervolgt die je steeds een stap voor is. SPIONAGE, OP JOUW MANIER Wees stil, of laat luid en duidelijk van je horen. Of je nu op de vuist gaat of met vuurkracht vecht, gadgets gebruikt om te infiltreren of je een weg langs bewakers bluft: de aanpak is helemaal aan jou. WELKOM BIJ MI6 Test je vaardigheden en beleef je favoriete missies opnieuw met extra modifiers voor eindeloos spionageplezier!