Machines & Mines Bundle
Deze bundel bevat Giant Machines 2017 en Gold Mining Simulator Reuzenmachines 2017 Bestuur de grootste industriële machines ooit gebouwd. In Giant Machines 2017 verpletter je bergen, snij je staal, graaf je diep in radioactief erts en vervoer je zelfs een spaceshuttle. Speel een volledige verhaalgedreven campagne op 6 echte locaties. Elke machine heeft realistische cockpits, analoge besturing en volledige physics-simulatie. Speel de Time Attack-modus vrij om te strijden voor medailles en hoge scores. Machines zijn onder andere: Bagger, Crawler, Bulldozer, Digger, Dumper, Sloopunit en Autokraan. Simulator goudwinning Begin klein. Graaf diep. Word rijk. In Gold Mining Simulator begin je je reis met alleen een emmer en een droom. Bestuur echte mijnbouwmachines zoals graafmachines, boren en bulldozers. Upgrade je uitrusting, repareer storingen en breid je bedrijf uit over vier gedetailleerde claims met dynamisch terrein. Gebruik technieken uit de echte wereld om je goudimperium uit te breiden, van pan tot wasinstallatie.