Ultimate Games S.A.Simulatie
Simulator goudwinning Begin bij nul met een paar dollar op zak en werk je op tot miljonair. Gebruik allerlei zware machines zoals graafmachines, boren, bulldozers en meer om rijkdommen te vinden die verborgen liggen in volledig vervormbaar terrein. Verken een uitgestrekte, gedetailleerde wereld met vier unieke mijnclaims, elk met zijn eigen geheimen om te ontdekken. Upgrade je uitrusting, investeer in betere wasinstallaties en maximaliseer je winst. Ervaar de spanning van realistische goudmijnen, waarbij elke beslissing van invloed is op je succes. Scheepskerkhof Simulator 2 Stof je fakkel en hamer af - het is tijd om weer aan het werk te gaan, je hebt een nieuwe klus te klaren. Bezoek de nieuwe strandkust met het grootste scheepskerkhof ter wereld, ontmantel enorme scheepsonderdelen en verzamel tonnen kostbaar staal. Stroop je mouwen op, het is tijd om weer aan de slag te gaan. In de game kun je nieuwe, grotere schepen, nieuwe gameplaymechanieken, functies en verbeteringen verwachten, maar ook bekende mechanieken uit de eerste game die aanzienlijk zijn verbeterd.