Luna Abyss
Je bent veroordeeld tot het verkennen van een vervallen megastructuur die zich diep onder het oppervlak van de nagebootste maan Luna uitstrekt. Je bent belast met het terugvinden van vergeten technologie uit de Afgrond en de verloren kolonie die erdoor is verteerd. Elke beweging die je maakt wordt overzien door je kunstmatige gevangenisbewaker, Aylin genaamd. Deze eeuwenoude ruïnes zijn gevuld met gekmakende echo's, die geheimen insinueren van de eens zo welvarende stad Greymont en haar verschrikkelijke lot. De Gesel. De leerstellingen van de All-Father. Het koor van het Collectief. De stemmen van de Afgrond roepen je; ze fluisteren vreemde boodschappen...