Bounty Star
Bounty Star is een third-person actiespel vanuit schouderperspectief dat mech-gevechten en aanpassingen combineert met landbouw en het bouwen van bases. De speler kruipt in de huid van Clem, een gebroken maar sterke ex-soldaat: een oorlogsveteraan, een getalenteerd vechter en een ervaren mechpiloot. Clem probeert de schuld en schaamte van haar verleden van zich af te schudden en een legitieme kracht voor het goede te worden in de Red Expanse, een post-post-apocalyptische versie van het Amerikaanse zuidwesten. Belangrijkste eigenschappen: third-person personageactie, mech-gevechten, mech-aanpassingen, eenvoudige landbouw, eenvoudige basisbouw, verhalende ervaring. Configureerbare mech-actie Je bestuurt de Desert Raptor MKII, een buitengewoon sterke Mech. Het is een uiterst aanpasbaar gevechtsvoertuig dat uitgerust kan worden met een scala aan offensieve systemen: zware, krachtige contactwapens, stoomaangedreven hydraulische belegeringswapens, explosieve vuurwapens, en nog veel meer. Daarnaast kan het worden voorzien van diverse verdedigingssystemen: supersnelle voortstuwingsmotoren, sprintboosters, oproerschilden, en nog veel meer. Word premiejager De Red Expanse is een vruchtbare landbouw- en handelsregio die wordt geteisterd door gewelddadige criminelen en gevaarlijke beesten. De restanten van het bestuur in deze post-post-apocalyps besteden de rechtshandhaving uit aan experts zoals Clem: premiejagers die hun doelwitten mogen achtervolgen tot in de gevaarlijkste uithoeken van de wereld. Ze baant zich vechtend een weg door de regio en werkt op haar eigen manier haar lijst met doelwitten af. Upgrade en onderhoud je garage Clem beschikt over een afgelegen, vervallen garage die dient als uitvalsbasis en toevluchtsoord, al is het maar net aan. Leg water- en elektriciteitsleidingen aan, verbouw en kook voedsel, produceer munitie en brandstof voor gevechten, en houd dieren. Deze vervallen ruïne heeft veel potentie, maar zal samen met Clem moeten groeien.