Lost Planet 3
Met z'n talloze speltypes voor meerdere spelers en een ontzettend boeiende filmische ervaring voor één speler, diept Lost Planet 3 het Lost Planet-universum nog verder uit waarbij verborgen waarheden in de unieke omgeving van E.D.N. III aan het daglicht komen.