Joe Dever’s Lone Wolf Console Edition
Lone Wolf is terug in de vorm van een game met een nieuw verhaal, diepgaand gevechtssysteem en meer! De geprezen schrijver Joe Dever werkte mee aan de game. Het nieuwe verhaal gaat verder waar zijn klassieke spelboek uit 1980 ophield, en werpt een nieuw licht op de wereld van Lone Wolf, Magnamund! De Console Edition bevat alle 4 de delen van het verhaal. Ben je klaar om je eigen geschiedenis te schrijven? ▪ Een nieuw verhaal van Joe Dever, met een duister nieuw ontwerp voor Lone Wolf, zijn wereld en zijn vijanden. ▪ Een middeleeuws boekwerk met handgetekende illustraties. ▪ Maak je eigen personage en combineer verschillende Kai-disciplines, eigenschappen en accessoires. ▪ Bepaal je eigen verhaal door keuzes te maken. ▪ Een gevechtssysteem waarbij je bekwaamheid echt telt - zonder willekeurige getallen of dobbelstenen! ▪ Hanteer Lone Wolfs kenmerkende wapen, het Sommerswerd! ▪ Speel opnieuw, maak andere keuzes en verken nieuwe paden en gevechtsstijlen! Voor Sommerlund en de Kai!