Dark Quest 4
Duisternis roert zich opnieuw Dark Quest keert terug met zijn vierde deel - een turn-based strategie-avontuur geïnspireerd op het legendarische HeroQuest bordspel. Betreed een wereld vol gevaarlijke kerkers, sluwe vallen en krachtige magie terwijl je je heldenteam leidt tegen de krachten van de Duistere Tovenaar. Gulak, de marionet van de tovenaar, voert het bevel over monsterlijke legioenen die de nacht onveilig maken. Dorpelingen verdwijnen spoorloos - in stilte gestolen, om nooit meer terug te vinden. Alleen jouw groep kampioenen kan standhouden tegen deze vloedgolf van duisternis en een einde maken aan Gulaks terreurbewind. -Stel je heldenteam samen- Geef leiding aan maximaal 10 unieke helden, elk met unieke statistieken en krachten. Train ze in het Heldenkamp, ontgrendel nieuwe kaarten en vaardigheden en stel je perfecte team samen voor het verkennen van kerkers. -Strategische Dungeonavonturen- Beleef 30 handgemaakte missies vol tactische, turn-based gevechten en dodelijke verrassingen. Wees slimmer dan 40 unieke monsters, ontwijk dodelijke vallen en gebruik magie en staal om te overleven in uitgestrekte kerkers met meerdere verdiepingen die je vernuft en moed op de proef stellen. -Lokale coöp-modus- Speel samen met vrienden in de lokale coöp-modus en combineer de krachten van je helden om samen Gulaks legioenen te verslaan. Coördinatie is essentieel: één verkeerde beweging kan jullie allemaal de das omdoen. -Pas je ervaring aan- Speel op jouw manier met aangepaste moeilijkheidsgraden en talloze strategische combinaties die elke run uniek en lonend maken.