Ground Zero
Neem het op tegen angstaanjagende monsters die op de loer liggen in de donkerste uithoeken van Busan, gemuteerd door de gevolgen van de inslag. Krijg de waarheid boven tafel over wat Busan echt is overkomen die dag. Wat is die vreemde begroeiing die na de inslag de kop opsteekt en waarom is het weinige leven dat nog over is erdoor gemuteerd? Verken deze eens zo prachtige stad die nu aan gruzelementen ligt, van de kustplaatsjes en tempels tot het stedelijke hart. Verdedig jezelf al schietend, stekend, trappend en counterend als een elitesoldaat die is getraind in het gebruik van vechttechnieken en vuurwapens. Perfectioneer je vechtkunsten en pluk daar de vruchten van. Nettere kills leveren je meer Genome Points op die je kunt inruilen voor krachtige uitrustingsupgrades. Neem het op tegen kolossale bazen die de rillingen over je rug doen lopen. Seo-Yeon heeft geen idee van de vreselijke mutaties die ze in het hart van de stad zal aantreffen. Wees op alles voorbereid. Dit is klassieke survivalhorror. Ground Zero ademt de sfeer van retrohorrorgames met vaste camerastandpunten en gepre-renderde achtergronden, puzzels, verschillende niveaus en optionele tankbesturing. Haal je hart op aan ontgrendelbare items en extra content. Als je nieuwsgierig genoeg bent, kun je alternatieve outfits, extra speltypen en verborgen eindes vinden.