Duskfade
Laat je niet stoppen door Vadertje Tijd en spring en vecht je door een prachtige wereld, een ware ode aan klassieke 3D-actieplatformers. Zirian en zijn mechanische Koekoek zijn op weg zijn zus uit een mysterieuze kloktoren te bevrijden. Heeft die toren iets te maken met het verdwenen daglicht? Het spel daagt je uit met snelle gevechten en dynamische platformactie. Spring, rol, klim en glijd tijdens spannende missies die de magie van een klassieke actieplatformer nieuw leven inblazen.