Demons Are Coming! - Hell Knight
Breid je arsenaal uit en verkrijg een belangrijk voordeel in de strijd tegen de demonische invasie! Deze bundel introduceert twee waardevolle bondgenoten die nieuwe strategische mogelijkheden en overlevingskansen bieden. Met meer kracht en veerkracht aan je zijde ben je klaar om de demonen terug te sturen naar waar ze vandaan komen. ◾ Met de smid kun je je wapenmods voor elk gevecht upgraden, waardoor je vanaf het begin een tactisch voordeel hebt. Pas je uitrusting aan en ontketen vuurkracht die is afgestemd op jouw speelstijl. ◾ De wapensmid verhoogt je duurzaamheid door je pantserpunten te geven, waardoor je de meedogenloze golven van vijanden kunt doorstaan.