Demons Are Coming! - Final Strike
Vecht om je thuisland te heroveren op een meedogenloze demonische invasie in deze snelle actie-roguelike. Gebruik twee volledig aanpasbare wapens, beheers nauwkeurige parades en baan je een weg door vernietigbare omgevingen terwijl je je aanpast aan steeds veranderende, procedureel gegenereerde slagvelden. Met talloze upgrade-combinaties en lokale coöp-ondersteuning biedt elke run nieuwe uitdagingen en urenlang speelplezier. Maak je klaar voor 60 variaties op wapenmodificaties om je strijd tegen de demonische horde een boost te geven! Het arsenaal wordt uitgebreid met 20 unieke wapenmodificaties, elk met 3 upgradetiers, waardoor je meer mogelijkheden dan ooit hebt om je uitrusting aan te passen. Experimenteer met nieuwe builds, ontdek elke keer dat je speelt nieuwe strategieën en vernietig elke vijand die je in de weg staat.