Forged in Battle
Breid je arsenaal uit! Speel de Blacksmith vrij om voor elk gevecht een wapenmod te verbeteren, zodat je vanaf het begin een tactisch voordeel hebt. De Armorer geeft tijdelijke HP om je te helpen de brute golven van wezens te overleven. Meer kracht, meer duurzaamheid en meer demonen die terug naar de hel worden gestuurd.