Death Park 2
Begin je avontuur in een van de beste enge games en griezelige horrorgames! In de horror bevind je je in een griezelige stad vol geheimen, monsters en avontuur. Onderneem actie en red je zus van de clown, ontdek het mysterie van Death Park en de oorsprong van de enge clown! Ben je klaar om te vechten tegen je nachtmerries en verschillende monsters die Farland hebben overspoeld? Kun jij alle puzzels aan die je te wachten staan ​​in dit horrorverhaal? Je moet 8 enorme locaties bezoeken, waaronder straten, ziekenhuis, begraafplaats, riool en militaire basis. Je zult in staat zijn om tussen de echte wereld en de slaapwereld te bewegen om raadsels op te lossen en een enge clown en verschillende monsters te bestrijden. We hebben speciale aandacht besteed aan puzzels nu ze twee moeilijkheidsgraden hebben, ook puzzels zelf veranderen met elk avontuur! Probeer het spel te voltooien met uitdagende puzzels! Slechts een paar spelers kunnen het. Er zijn veel eindes in onze shooter, en je overleving en de uitkomst van het verhaal hangen af ​​van je beslissingen en acties. Kun jij alle eindes van de thriller ontgrendelen? Geniet van de verschrikking, vriend!