Fear the Spotlight
Fear the Spotlight is een sfeervol horroravontuur in derdepersoonsperspectief, waarin de speler een verontrustend mysterie moet ontrafelen. Sluip na de les de school binnen met Vivian en Amy, overleef een séance die verkeerd afloopt, los tastbare puzzels op, en, wat je ook doet, blijf buiten het licht van de schijnwerper... Sunnyside High heeft een duistere geschiedenis. Wanneer Vivian de verlaten gangen betreedt om samen met de rebelse Amy een séance uit te voeren, is ze plotseling alleen en overgeleverd aan het monster dat er rondwaard. Vivian moet zijn blik vermijden, haar vriendin zoeken, en de verontrustende, moorddadige waarheid onthullen over een tragedie die decennia geleden plaatsvond. Fear the Spotlight is een griezelige liefdesverklaring aan de klassieke horrorervaringen uit de jaren 90, met een focus op een rijk verhaal, het oplossen van puzzels, en een beklemmende sfeer. Dit is een perfecte horrorgame voor wie dit genre net leert kennen. ONTSNAP UIT DE NACHTMERRIE De seance ging gruwelijk mis. Amy is verdwenen en de school is veranderd in een nachtmerrieachtige plek. Speel als Vivian en onthul het duistere verleden terwijl je jezelf en je vrienden probeert te redden. HEERLIJK HUIVERINGWEKKENDE GAMEPLAY * Sluip rond om niet ontdekt te worden door een onbekende entiteit tijdens bloedstollende en zorgvuldig ontworpen sluipmomenten terwijl Vivian de onheilspellende duisternis van de schoolgangen verkent. * Los uiterst tactiele puzzels op die een eerbetoon brengen aan klassiekers uit het genre, maar tegelijkertijd de gameplay naar een hoger niveau tillen om te voldoen aan de wensen van moderne horrorfans. * Verken de akelige omgeving van een verlaten Sunnyside High met onder meer een zaklamp, schroevendraaier en moersleutel om een web van mysteries te ontrafelen. SFEERVOLLE ANGST UIT DE JAREN 90 Verken de helse versie Sunnyside High als Vivian in deze ode aan klassieke tienerhorror uit de jaren 90. Zowel ervaren fans als nieuwkomers in het horrorgenre zullen de retro tekenstijl, spannende audiodesign en nostalgische setting kunnen waarderen. EEN UITGEBREID VERHAAL Laat je nog verder meeslepen in de duistere wereld van Fear the Spotlight met een uitgebreide extra verhaallijn. Fear the Spotlight is de eerste titel die wordt gepubliceerd door Blumhouse Games, een videogamelabel van Blumhouse Productions waarbij een creatieve en unieke kijk op het horrorgenre centraal staat.