Breakdown
Derrick Cole zit opgesloten in een mysterieus laboratorium. Hij weet niets meer over zijn verleden. Hij vecht voor zijn leven tegen een vastberaden militaire eenheid en een groep strijders met bovenmenselijke krachten die onzichtbaar lijken te zijn. Dan ontdekt hij zijn buitengewone krachten. Breakdown is een spannende first person actiegame waarin gevechten van man tegen man en de allernieuwste wapens worden gecombineerd met een geweldig verhaal en fantastische beelden. Doe mee aan de spannende zoektocht naar de waarheid!