Blasphemous 2 - Mea Culpa Edition
Blasphemous 2 is het alom geprezen tweede deel van deze zijwaarts scrollende, meedogenloze metroidvania-reeks. De Penitent One ontwaakt in een vreemd, nieuw land, ver weg van zijn laatste rustplaats en moet zijn eindeloze strijd tegen The Miracle voortzetten. Duik in een gevaarlijke nieuwe wereld vol mysteries en geheimen. Vecht je een weg door monsterlijke vijanden die je queeste dwarsbomen en stop de cyclus eens en voor altijd. Blasphemous 2 In het tweede geschrift in de Blasphemous-serie keert de Penitent One terug in een verhaal dat voortborduurt op Wounds of Eventide, de gratis DLC voor de eerste game. Daarin luidde het hart in de lucht de terugkeer in van het mirakel en voorspelde het de geboorte van een nieuw mirakelkind. Blasphemous 2 biedt meer kansen om je skillset aan te passen en te verbeteren, plus diverse nieuwe en unieke wapens om met rechtschapen geestdrift en niet aflatende woede te gebruiken. Misschien komt de overwinning zo wel binnen handbereik. Mea Culpa-uitbreiding Begin aan een gloednieuwe queeste om het legendarische Mea Culpa-zwaard opnieuw te smeden. Vel de vijanden die je in de weg staan terwijl je paden onthult naar vergeten gebieden van Cvstodia. Voel de bijtende pijn in je handen van de straf die je wederom hebt omarmd.