Antigraviator
In het jaar 2210 is het racen geëvolueerd tot iets onvoorstelbaars. Nieuwe terravorming en wetenschappelijke doorbraken op het gebied van antizwaartekracht hebben geleid tot een nieuw spektakel: het Antigraviator-toernooi. Race op prachtige circuits, waar het gevaar met lichtsnelheid op je afkomt en chaos en ravages de normaalste zaak van de wereld zijn. Bestuur je Grav in vijf speltypen op zes verschillende werelden, elk met drie circuits. De dynamische circuits komen tot leven door alles uit de Unity-engine te persen. Daag je vrienden uit in de zeer competitieve multiplayerspeltypen, online of op een gedeeld scherm. Saboteer je tegenstanders door zwevende mijnen te activeren, aardverschuivingen te veroorzaken die rotsblokken op circuits gooien en raketlanceerders in te zetten die verspreid staan over de circuits. Personaliseer je Grav naar hartenlust, maar kies verstandig: de ene upgrade gaat ten koste van de andere. Er zijn gratis skins te ontgrendelen.